ریحانی، سکاندار هیات بسکتبال همدان شد

در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان، پرویز ریحانی به عنوان رئیس هیات بسکتبال استان همدان انتخاب شد.

ریحانی، سکاندار هیات بسکتبال همدان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در این مجمع توسعه بسکتبال سه نفره را ازاولویت های این فدراسیون بیان کرد و گفت: کم هزینه بودن، برگزاری سریع مسابقات و آسان بودن ورود بخش خصوصی به این ورزش را از مزایای این بسکتبال دانست.

طباطبایی راه اندازی مسابقات بسکتبال سه نفره ،همکاری نزدیک و پوشش های تصویری از صدا وسیما و برگزاری جشنواره های متعدد استعداد یابی را از رویکردهای این فدراسیون در سال جاری بیان کرد.

با اشاره به توانمندیهای استان همدان برای توسعه ورزش بسکتبال گفت: باید متناسب با شرایط بومی و ظرفیت های استان ، برنامه ریزی مناسب و جذب حمایت های مالی بخش خصوصی زمینه های توسعه این ورزش در همدان فراهم شود.

طباطبایی با بیان اینکه زیر ساخت های استان همدان برای بسکتبال فراهم است افزود: این فدراسیون ۲۰ اردوی تیم های ملی جوانان نوجوانان و تیم ملی ب تا مرداد ماه برگزار می کند که در صورت آمادگی، استان همدان می توانند میزبان برخی از این اردوها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این مجمع با اشاره فراهم بودن زیر ساخت های ورزشی استان گفت: هم اکنون ۳۰ هیأت در استان، سالن ها و فضاهای تخصصی دارند.

منعم برگزاری رویدادهای بین المللی نظیرهمدان ۲۰۱۸ و اجلاس جهانی گردشگری را فرصت مناسبی برای برپایی اردوهای تیم های ملی و مسابقات کشوری بیان کرد و گفت: بهره گیری از توانمندیهای بخش خصوصی، امضاء تفاهم نامه با ارگان ها و دستگاههای اجرایی و شهرداری و همکاری با صدا وسیما در زمینه پوشش تصویری برنامه و مسابقات ورزشی از برنامه های این اداره کل در سال ۹۷ خواهد بود.

در این مجمع ریحانی با کسب ۱۲ رأی از مجموع ۱۶ رأی به مدت ۴ سال دیگر سکان هیأت بسکتبال استان را به دست گرفت.

انتهای پیام/ د

معرفی رییس هأت بسکتبال استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.