سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان:

حضور بانوان اصفهانی در اردوی تیم ملی قایقرانی

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: دو بانوی قایقران اصفهانی که موفق به کسب مقام در رقابت‌های انتخابی شدند، به اردوی تیم ملی راه یافتند.

کتایون اشرف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: چند وقت پیش مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که نهایتاً از استان اصفهان در بخش بانوان دو نفر توانستند با کسب عناوین برتر وارد اردوی تیم ملی شوند؛ رکسانا رازقیان در کایاک به مقام نخست دست یافت و فائزه روناسی در کانو دوم شد که در حقیقت مقام‌های اول و دوم هر رشته به اردو دعوت شدند.

وی افزود: از سه‌شنبه همین هفته مرحله بعدی اردوها شروع می‌شود و تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا به طور پیوسته ادامه پیدا می‌کند؛ اوایل مرداد ماه امسال نیز نفرات اصلی تیم مشخص می‌شوند.

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان خاطرنشان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا، مسابقات قهرمانی آسیا را به میزبانی ایران داریم که 10 آبان ماه سال جاری در کرج در دو گروه سنی زیر 18 سال و زیر 23 سال انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: فروردین ماه امسال مسابقات کسب سهمیه المپیک در بارسلونای اسپانیا برگزار شد؛ یک نفر در کانوی پسران و یک نفر در کانوی دختران از ایران موفق به کسب سهمیه شدند که البته این بانو علاوه بر کسب سهمیه المپیک، در رشته اسلالوم مدال نقره جهانی را نیز از آن خود کرد.

اشرف اضافه کرد: انتظار داریم در مسابقات المپیک جوانان پسران بتوانند در رشته اسپرینت به مدال برسند و دختران در رشته اسلالوم به مدال دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار