راه‌اندازی پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان پیوند بوعلی در صدرا

سرپرست اورژانس فارس از راه‌اندازی پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان پیوند بوعلی در صدرای شیراز خبر داد.

راه‌اندازی پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان پیوند بوعلی در صدرامحمدجواد مرادیان سرپرست اورژانس فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: فرآیند انتقال مصدومان و بیماران به بیمارستان پیوند بوعلی که در مدت‌های اخیر آغاز شده، تاثیر مثبتی در روند خدمات‌رسانی داشته است و رفع نیازمندی‌های لازم برای کمک به بیماران به صورت روزانه، حلقه کامل‌تری می‌یابد.

وی با بیان اینکه بخشی از بیمارانی که به این بیمارستان انتقال می‌یابند، بیماران بدحالی هستند که با کمک بالگرد، به شیراز منتقل می‌شوند، افزود: با دوراندیشی متولیان ساخت بیمارستان پیوند بوعلی سینا در شهر صدرا، این بیمارستان به پد بالگرد استاندارد مجهز بوده و زمینه ایجاد این خدمت را فراهم کرده است.

مرادیان ادامه داد: با انجام موفقیت آمیز پرواز آزمایشی بالگرد اورژانس هوایی به کمک پد بالگرد بیمارستان پیوند بوعلی، از امروز امکان دسترسی سریع‌تر به خدمات بیمارستانی برای بیماران بدحال ایجاد می‌شود.

سرپرست اورژانس فارس تصریح کرد: همچنین با توجه به نزدیکی مسافت دو بیمارستان پیوند بوعلی سینا و سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع)، این پد بالگرد امکان انتقال سریع‌تر مصدومان سوختگی و سرعت بخشیدن به درمان آنان را نیز فراهم می‌کند.

وی همچنین از پیگیری برای توسعه پد بالگرد در دیگر نقاط شهر شیراز، با همکاری شهرداری خبر داد.
انتهای پیام/ر

آغاز به کار پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان پیوند اعضای بوعلی سینا

برچسب ها: اورژانس ، بالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.