مدیر کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل؛

هیئت 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در استان اردبیل راه اندازی شد

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل از راه اندازی هیئت 251 مکرر قانون مالیاتهای مستقیم در استان اردبیل خبر داد.

هاشم مظفری، رئیس شورای هماهنگی مدیران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس دستور و تفویض اختیار وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و با هدف ساماندهی و تسریع در رسیدگی به امور مودیان مالیاتی، هیات ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها از اول سال جاری  تشکیل می گردد.

وی گفت: به موجب این دستورالعمل، بنا به اختیار حاصل از مفاد ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم، مقرر گردیده رسیدگی به شکایات مالیاتی اشخاص حقیقی تا سقف 500 میلیون ریال و اشخاص حقوقی تا سقف 5 میلیارد ریال (مالیات های قطعی شده اعم از مالیات های مستقیم و غیر مستقیم) در این هیات بررسی می شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با تشکر و قدردانی از مقام عالی وزارت از جهت اعتماد ایشان به هیات های استانی، این اقدام را تلاشی در راستای توسعه ظرفیت ها برای توجه هر چه بیشتر به موضوع حقوق شهروندی و نیز عزم جدی جهت حل برخی مشکلات مالیاتی عنوان کرد.

مظفری ضمن تبریک به اعضاء هیات مذکور دو مقوله رعایت عدالت در فرآیند صدور احکام و نیز دوری از گرایش های سیاسی و سازمانی را اصلی ترین ملزومات و خط مشی هیات بیان و برای آنها برای خدمت رسانی به مردم آرزوی توفیق نمود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی قانون مالیات های مستقیم در اردبیل

برچسب ها: مالیات ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار