پنجعلی: پرسپولیس باید قدرت الجزیره را جدی بگیرد/استقلال مقابل ذوب آهن پیروز می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سرخپوشان باید در بازی امشب برابر الجزیره امارات، قدرت این تیم را جدی بگیرند.

پنجعلی: پرسپولیس باید قدرت الجزیره را جدی بگیرد/استقلال مقابل ذوب آهن پیروز می شودمحمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و الجزیره امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با اینکه الجزیره در پایان رقابت‌های لیگ فوتبال امارات در رده هفتم قرار گرفت، پرسپولیسی‌ها باید این تیم را جدی بگیرند و با انگیزه برابر این تیم بازی کنند. پرسپولیس در بازی‌های لیگ و جام باشگاه‌های آسیا نشان داد که راه خوب دفاع کردن و همچنین خوب حمله کردن را بلد است و امیدوارم با توجه به اینکه به احتمال زیاد تماشاگران ایرانی زیادی امشب برای تشویق نماینده کشورمان به ورزشگاه می‌روند پرسپولیس بتواند با کسب پیروزی به تهران برگردد.

وی با انتقاد از حرکت اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ که منجر به محکومیت او از سوی کمیته اخلاق نیز شد عنوان کرد: حرکت نیک سیرت بسیار اشتباه بود متاسفانه برخی افراد گاهی به شوخی الفاظی به کار می‌برند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست. افرادی که در پرسپولیس سمت یا جایگاهی دارند باید همواره نکات اخلاقی را رعایت کنند. برانکو حق دارد که از رفتار مترجم خود ناراحت باشد، اما بهتر است با گذشت در مورد او تصمیم گیری کند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اینکه قرارداد سرمربی کروات سرخپوشان هنوز امضا نشده است گفت: خواسته‌های برانکو از مسئولان باشگاه پرسپولیس منطقی است و او مثل بعضی از مربیان خارجی زیاده خواه نیست. مدیران پرسپولیس باید با برانکو هر چه سریعتر به توافق نهایی برسند و قرارداد را امضا کنند.

پنجعلی در پایان با اشاره دیدار فردا شب تیم‌های استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: استقلال شرایط بهتری نسبت به ذوب آهن دارد و به نظر من شانس پیروزی شاگردان شفر در این بازی بیش از ذوبی‌ها است. تمدید قرارداد شفر اقدام مناسبی بود که از سوی مدیران استقلال صورت گرفت و بدون شک این تیم آینده بهتری با مربی با تجربه آلمانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی درباره دیدار پرسپولیس و الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.