جباروف: «دیسیپلین» آلمانی شفر عامل تحول استقلال است

هافبک ازبکستانی تیم استقلال گفت: نظم و دیسیپلین آلمانی وینفرد شفر باعت تحول در تیم ما شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرور جباروف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تغییرات این تیم نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته تیم ما شرایط متفاوتی داشت اما امسال کاملا تحول مثبتی در تیم به وجود آمده است و با حضور مربی و بازیکنان جدید مطمئن هستم که به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنیم.

هافبک ازبکستانی آبی پوشان با تمجید از عملکرد وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال و تاثیر انکارناپذیر او در موفقیت های اخیر این تیم از جمله قهرمانی در جام حذفی و صعود بدون شکست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از سبک مورد علاقه شفر در فوتبال می توان فهمید که او یک مربی آلمانی با دیسیپلین است. با تکیه بر سبک و تدابیر منحصر به فرد شفر ما از لحاظ فنی بازی خوبی به نمایش می گذاریم.

جباروف که تاکنون 2 بار عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را تصاحب کرده در پایان گفت: شفر ارتباط خوبی با تک تک بازیکنان برقرار می کند و به آنها کمک می کند تا در ترکیب تیم نمایش قابل قبولی ارائه دهند. در حقیقت نتایج خوب استقلال بیشتر بیانگر تاثیر حضور شفر در نیمکت تیم است.

تیم استقلال فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

 

انتهای پیام/

تمجید جباروف از عملکرد شفر در استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار