رضایی: حقوق مدال آوران پارآسیایی پرداخت شد/ هدفمان حفظ جایگاه چهارمی در جاکارتا است

سرپرست کاروان پارآسیایی کشورمان درباره وضعیت ورزشکاران جانبازان و معلولین در بازی های اندونزی اظهاراتی را بیان کرد.

رضایی: حقوق مدال آوران طلایی پارآسیایی پرداخت شد/ هدفمان حفظ جایگاه چهارمی در جاکارتا استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی رضایی سرپرست کاروان پارآسیایی ایران در بازی‌های اندونزی بیان کرد: کمیته ملی پارالمپیک ایران برای تهیه تجهیزات به فدراسیون جانبازان و معلولین ۵۰۰ میلیون تومان و به فدراسیون نابینایان ۱۳۰ میلیون تومان پرداخت کرده است و مبلغ ۳ میلیون تومان را به عنوان حقوق مدال آوران طلایی کاروان را از آبان ماه سال ۹۶ پرداخت کرده و از ابتدای فروردین ماه به مدال آوران نقره و برنز به ترتیب مبلغ یک و نیم میلیون و یک میلیون را پرداخت کرده است.

او ادامه داد: البته برای هفت نفری که در پارالمپیک ریو مدال طلا گرفتند یک میلیون تومان بیشتر پرداخت کرده است.کمیته ملی پارالمپیک برای سرانه اردو‌های تیم ملی نیز برای هر ورزشکار مبلغی بین ۳۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان در نظر گرفته است که این مبالغ به فدراسیون‌ها داده شده است.

رضایی افزود: افرادی که رنگ مدال شان در جاکارتا ارتقا پیدا کند ما بالتفاوت حقوق شان پرداخت خواهد شد، اما اگر سیر نزولی داشته باشند جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود؛ و اگر فردی مدال طلا را تکرار کند حقوق ۱۲ ماه به او پرداخت می‌شود. همچنین برای مربیان طلایی بین ۴ تا یک و نیم میلیون تومان و برای مربیان نقره و برنز دو میلیون تومان به عنوان حقوق پرداخت می‌کنیم.

اهدا پاداش ویژه به ساره جوانمردی

سرپرست کاروان ادامه داد: البته کمیته برای افراد یا تیم‌هایی که بتوانند سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کنند پاداش ویژه در نظر گرفته است. در حال حاصر پس از بازگشت تیم ملی پاراتیراندازی کمیته ملی پارالمپیک به ساره جوانمردی و مربی او به دلیل کسب سهمیه توکیو پاداش ویژه‌ای اهدا می‌کند.

رضایی در خصوص دستمزد ورزشکارانی که به طور غیرمتمرکز تمرین می‌کنند گفت: برای این ورزشکاران مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بودجه پیش‌بینی شده است که سه میلیون برای ورزشکار و سه میلیون برای مربی و مابقی برای هزینه اردو و تمرینات از سوی کمیته پرداخت خواهد شد.

ورزشکاران تحت حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی هستند

او ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان از ورزشکارانی که در اردو دچار مصدومیت شوند حمایت و تا درمان کامل هزینه را پرداخت می‌کند.

رونمایی لباس کاروان ایران با حضور ورزشکاران

رضایی در مورد رونمایی از لباس کاروان پارآسیایی ایران گفت: قرارداد تهیه لباس‌ها امضا شده است و از البسه تمام ایرانی کاروان با حضور ورزشکاران شاخص یک ماه قبل از اعزام رونمایی می‌شود.

او در مورد اهدا پاداش به مدال آوران بازی‌های جاکارتا گفت: این موضوع بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و باید دید آن‌ها در این زمینه چه تصمیمی را لحاظ می‌کنند و امیدوارم پاداش ورزشکاران ما با افراد سالم یکسان باشد.

او ادامه داد: نگرانی از وضعیت میزبانی نداریم و طبق بررسی‌هایی که انجام شده ۷ ساختمان ۴۰ طبقه در دهکده بازی‌ها آماده میزبانی از ورزشکاران است و کاروان ایران شامل بیش از ۳۱۰ ورزشکار و همراه ۱۰ مهرماه با پرواز مستقیم به اندونزی سفر می‌کند و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

او تصریح کرد: در این بازی‌ها ۶۸۵ مدال توزیع می‌شود که از این تعداد ۳۰۰ مدال برای بانوان و ۳۴۳ مدال برای مردان است و ۴۱ مدال در میکس تیمی در برخی رشته‌ها اهدا می‌شود.

ترکیب اصلی تیم های ملی مردادماه مشخص می شود

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: کاروان کشورمان به طور حتم در ۱۲ رشته شرکت می‌کند و در رشته بوچیا در صورت تائید نماینده خواهیم داشت و ترکیب اصلی تمام تیم‌های ایران مردادماه برای ستاد بازی‌ها ارسال خواهد شد و تا آن زمان ترکیب اصلی هیچ تیمی مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار