رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان:

لزوم آسیب‌شناسی مسیر40 ساله انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بر لزوم بازنگری در آرمان‌های انقلاب اسلامی با بررسی و آسیب‌شناسی مسیر40 ساله آن تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری امروز در نخستین جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه انقلاب اسلامی ،گفت: ملت ایران 40 سال مقتدرانه ایستادگی کرده و از همه بحران‌ها عبور کرده است، این در حالی است که برخی ملت‌ها نتوانسته‌اند از بحران‌های کشور خود عبور کنند.

وی با تأکید بر بازخوانی شعارهای بنیادین، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تبیین نقش ولایت در پیروزی و ادامه انقلاب اسلامی بسیار مهم است که این تبیین در ایام رحلت امام خمینی(ره) می‌تواند اثرگذارتر از همیشه باشد؛ دشمن درصدد تزریق ناامیدی و ما درصدد تزریق امید و نشاط به جامعه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اذعان داشت: شورای راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان با محوریت ائمه جمعه در سراسر کشور تشکیل خواهد شد و استانداری اصفهان با کمک 3 معاونت خود در پیشبرد برنامه‌ها فعال خواهد بود.

عسگری با بیان این که نهادهای مختلف باید در کارگروه‌های مختلف ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت کنند، تصریح کرد: به جز اعضای حقوقی از اعضای حقیقی نیز برای دخیل کردن نظرات مردمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های ستاد استفاده می‌شود.

وی تأکید کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به نزدیکی روز جهانی قدس و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود چراکه جشن چهلمین سالگرد پیروزی به دهه فجر معطوف نشده و می‌تواند با یک برنامه‌ریزی از همین ایام آغاز شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که همه دستگاه‌ها با وجود همه مشکلات، باید تمام ظرفیت و توانایی خود را برای این امر بسیج کنند، اذعان داشت: باید از ظرفیت مبلغانی که در ایام ماه مبارک رمضان در همه نقاط کشور حضور دارند، استفاده کرد تا افتخارات انقلاب اسلامی برای همه مردم بازگو شود.

عسگری با اشاره به سخنان یکی از سیاست‌مداران آمریکا اضافه کرد: هم‌اکنون خاورمیانه تحت نفوذ کامل کشوری است که سال‌ها درگیر تحریم بوده و این کشور یعنی ایران به زودی تمدن نوین اسلامی را تحت اندیشه‌های امام خمینی(ره) برپا خواهد کرد.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مهم ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید آسیب‌شناسی مسیر طی شده 40 ساله انقلاب باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ابراز داشت: عملکرد ایران با وجود جنگ 8 ساله و تحریم‌های 40ساله، باید در مقایسه با دیگر کشورهایی که چنین شرایطی داشته‌اند، بررسی شود تا مشخص شود انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشته است.

عسگری در پایان عنوان کرد: کارگروه‌های تخصصی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان باید در مقابله با تبلیغات منفی رسانه‌ای دشمن فعالیتی مضاعف داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

نخستین جلسه ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.