پرداخت مطالبات حق التدریس ۵ ماه آخر سال ۹۶ فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان از پرداخت شدن مطالبات حق التدریس ۵ ماه آخر سال ۹۶ و حق الزحمه امتحانات همکاران شاغل فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیروس خدادادی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان  گفت: مطالبات حق التدریس ماه های آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند 96 تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به حساب همکاران شاغل واریز خواهد شد.

وی افزود: حق الزحمه امتحانات 3 دوره امتحانات خرداد، شهریور و دی ماه سال 95 و همچنین بخشی از حق الزحمه امتحانات سال 96 به حساب همکاران ذی نفع در همان روز واریز خواهد شد.

خدادادی بیان داشت: دستورالعمل ضریب سنواتی سال 97 تاکنون به دستگاه ها ابلاغ نشده است و به محض دریافت این دستورالعمل اقدامات لازم جهت صدور احکام حقوقی همکاران اعمال خواهد شد.  

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: فرهنگیان خوزستانی که متقاضی جابجایی درون استانی هستند، در نیمه دوم خرداد ماه 97 می توانند با مراجعه به سایت www.kh.enteghalat.com نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

  وی افزود: اصل اساسی برای تصمیم گیری در خصوص نقل و انتقالات همکاران فرهنگی، عدم نیاز مبدا و نیاز مقصد به دوره تحصیلی و رشته مورد تدریس آن هاست.

خدادای بیان داشت: امکان انتقال نیرو به نواحی 4 گانه اهواز، دزفول، اندیمشک، بهبهان و سایر مناطقی که با مازاد نیرو مواجه هستند، فراهم نیست و افرادی که بر اساس این شیوه نامه منتقل می شوند طی 2 سال تحصیلی آینده نمی توانند در مناطق مقصد متقاضی تغییر دوره یا انتقال دائم شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: انتقال زوج فرهنگی که از یک مبدا متقاضی انتقال باشند، به صورت جداگانه بررسی می شود و در صورت انتقال هر یک از زوج ها برای دیگری حقی ایجاد نمی شود.

وی افزود: بر اساس تصمیمات کمیته برنامه ریزی استان و به منظور جلوگیری از اختلال در ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقالات فرهنگیان همانند 2 سال گذشته به صورت یک مرحله ای برگزار می شود و متقاضیان فقط امکان شرکت در همین یک مرحله را دارند.

خدادادی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار فرهنگی از طریق سامانه نقل و انتقالات داخل استانی جا به جا شدند عنوان کرد: دارا بودن حداقل 5 سال سابقه اشتغال تمام وقت از تاریخ استخدام رسمی و پیمانی در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 96 از شرایط، ضوابط و مقررات پذیرش مدارک انتقال عادی در درون استان است.

وی گفت:  دستور العمل نقل و انتقال فرهنگیان به خارج از استان هنوز ابلاغ نشده است و برای چگونگی نقل و انتقال فرهنگیان متقاضی انتقال به خارج از استان خوزستان در انتظار ابلاغ شیوه نامه مربوطه هستیم.

انتهای پیام/م

پرداخت مطالبات حق التدریس و حق الزحمه امتحانات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.