حمایت از کالای ایرانی عامل گردش چرخ‌های اقتصادی کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: حمایت از کالای ایرانی باعث به گردش در آمدن چرخ‌های اقتصادی و تولیدی کشور می‌شود.

سردار قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: حمایت از کالای ایرانی باعث به گردش در آمدن چرخ‌های اقتصادی و تولیدی کشور می‌شود.

سردار  محمد قنبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) که فرمودند: بالاترین رتبه بندگی خدا این است که ما خدا را در همه جا ناظر بر اعمال خود ببینیم و این باعث عظمت و شکوه ما می‌شود، اظهار داشت: انبیاء و امامان معصوم آمدند که ما بتوانیم به درستی بندگی خداوند کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید به این که توکل به خدا باید سرلوحه کار پلیس در انجام مأموریت‌ها برای پیشبرد موفق کار‌ها باشد، تصریح کرد: توکل به خدا به ما شجاعت و غیرت می‌دهد و در تاریخ اسلام می‌بینیم که پیامبر اسلام (ص) با اینکه پیروان اندکی داشت، ولی عظمت او تا الان پا برجا مانده است و مصداق امروزی آن انقلاب شکوهمند اسلامی است که حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت را سرنگون کرد.

سردار " قنبری " در ادامه سخنان خود یاد خدا را عامل مسئولیت پذیری در انسان‌ها خواند و افزود: با خدا بودن به ما مسئولیت می‌دهد که خوب خدمت کنیم و وظایف بندگی خود را به نحو احسن انجام دهیم، چرا که ما در نیروی انتظامی بیش از همه نیازمند همراهی خداوند متعال هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش و کوشش کارکنان خدوم خود می‌تواند این شعار را در کنار سایر دستگا‌ها محقق کند و این لازمه پیشرفت کشور است و تحقق این امر مهم می‌تواند مشت محکمی بر یاوه گویی‌های دشمنان این مرز و بوم باشد.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی، تصریح کرد: ما باید با خرید کالای ایرانی باعث به گردش درآمدن چرخ‌های اقتصادی و تولید کشور شویم.

" قنبری " با اشاره به گرامیداشت روز معلم، بیان داشت: بی شک اولین معلم خداوند است و زمانی که انسان را آفرید به خود تبریک گفت؛ معلمی کلید پیشرفت همه مراحل زندگی است و هر انسان موفقی که در این جامعه زندگی می‌کند قطعاً آموزش‌هایی که دیده مدیون معلمان زحمتکش است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان قرار داریم و وظیفه ما در تامین امنیت این ماه سنگین‌تر خواهد بود و امیدواریم با برقراری نظم و امنیت شایسته، فضایی آرام بخش برای روزه داران و مومنان در این ماه عزیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع

انبیاء و امامان معصوم آمدند که ما بتوانیم به درستی بندگی خداوند کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار