تعریض جاده دسترسی شهرک صنعتی بابکان آمل تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تعریض جاده دسترسی شهرک صنعتی بابکان آمل تا ۲ ماه آینده خبر داد.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تعریض جاده دسترسی شهرک صنعتی بابکان آمل تا ۲ ماه آینده  با همکاری شرکت برق منطقه‌ای استان، به بمنظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه  اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی آمادگی جهت اجرای شبکه فیبرنوری داخل شهرک صنعتی بابکان آمل را دارد افزود :  شرکت مخابرات با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، شهرک‌های صنعتی استان این طرح را اجرا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرک صنعتی بابکان در زمینی به مساحت ۲۱ هکتار ایجاد شده که تاکنون ۴۳ واحد بهره بردار با سرمایه گذاری ۵۵۹ میلیارد ریال و اشتغال ۹۹۴ نفر در حال فعالیت است.

موسوی افزود: واحد‌های تولیدی و صنعتی در فقرزدایی، رونق اقتصادی و جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی نقش ارزنده و تأثیرگذار دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: دریافت تسهیلات و نرخ سود بانکی یکی از عوامل تأثیرگذار در روند تولید است که در تثبیت اقتصاد پایدار و امنیت شغلی و شکوفایی تولید نقش کلیدی دارد.

نتهای پیام /ر

اجرای تعریض جاده دسترسی شهرک صنعتی بابکان آمل

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار