جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود

کاربری با بررسی از کد های موجود در نسخه اندروید نرم افزار اینستاگرام اعلام کرده که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش قابلیتی برای جستجوی موزیک در بخش استوری است.

جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام در ادامه عرضه ویژگی های تازه به بخش استوری، اینبار قصد دارد تا قابلیت جستجو و اضافه کردن موزیک دلخواه به ویدئو ها را به این بخش اضافه کند.

کاربری با بررسی از کد های موجود در نسخه اندروید نرم افزار اینستاگرام اعلام کرده که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش قابلیتی برای جستجوی موزیک در بخش استوری است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا موزیک ها را بر اساس سبک مورد علاقه‌اش جستجو کند و قسمت مورد علاقه را به ویدئوی خود اضافه کند.

هنوز اطلاعات دقیقی از این قابلیت توسط سایت های بزرگ فناوری منتشر نشده و تنها کاربری که از طریق کدخوانی به این قابلیت پی برده، اطلاعات موجود را منتشر کرده است. پیش از این نیز کاربران با بررسی کدهای اپلیکیشن اینستاگرام به قابلیت های آتی پیش از معرفی آنها پی برده بودند. برای مثال قابلیت فوکوس از روی آیکون موجود در کدها پیش بینی شده بود.

جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود

جستجو و اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار