ضرورت ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری باید توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین قشرهای مختلف جامعه باشد.

ضرورت ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سردار سید صادق حسینی در نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ایلام که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی، صبح امروز (۱۷ اردیبهشت) در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان برگزار شد، اعلام کرد: استان ایلام یکی از استان‌های مرزی کشور است و این ظرفیت را دارد که از مرز مهران در راستای حمایت از کالای ایرانی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت نیروی انسانی و منابع نفت و گاز استان باید در راستای حمایت از کالای ایرانی مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری باید توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین قشرهای مختلف جامعه باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تأکید بر برگزاری همایشی با حضور فعالان عرصه تولید و دستگاه‌های فرهنگی و در راستای حمایت از کالای ایرانی، یادآور شد: باید در سطح جامعه جریان سازی فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد و تذکر لسانی بهترین شیوه امربه‌معروف و نهی از منکر است که باید فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام گردد.

سردار حسینی، بابیان اینکه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر رسانه‌های استان برای تولید محتوا تلاش بیشتری داشته باشند، گفت: فعال کردن گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر ازجمله طلایه داران امر به‌ معروف و نهی از منکر، فعال کردن گشت‌های بسیج می‌تواند در این زمینه بسیار مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به برنامه‌ها ماه مبارک رمضان، افزود: برگزاری کلاس اخلاق برای مدیران و کارکنان دوایر دولتی در مسجد جامع ایلام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، تولید آثار فرهنگی متناسب با تذکر لسانی، توجه به مسائل ساده زیستی مسئولان، استفاده نکردن از کالاهای خارجی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم، تهیه و ابلاغ بخش‌نامه به‌منظور پیشگیری از هرگونه روزه‌خواری در ملاء عام و برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر باید موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، تصریح کرد: در این ایام باید فعالیت کلیه مساجد استان با محوریت توجه به آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه مسائل حاشیه‌نشینی در مناطق شهری موردتوجه قرار گیرد که به‌طورقطع آثار بسیار مهمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق خواهد داشت.

انتهای پیام/اس

 نشست ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ایلام

برچسب ها: سپاه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.