مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل؛

110 نمازخانه در مدارس استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ار راه اندازی 110 نمازخانه در مدارس استان اردبیل خبر داد.

احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: 110 نمازخانه در مدارس استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود و برای راه‌اندازی این پروژه‌ها اقدامات اساسی انجام شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته معلم برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌های اردبیل برای تجلیل از مقام معلمان برگزار شد چرا که ما قدردان معلمان هستیم که تربیت دانش‌آموزان نخبه و کاردان را در دستور کار قرار داده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با پیگیری‌ها و حمایت استاندار اردبیل 6 اردوگاه دانش‌آموزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و در این زمینه اهتمام جدی وجود دارد تا این پروژه‌ها به بهر‌ه‌برداری برسد.

ناصری افزود: با پیگیری‌های استاندار اردبیل قرار شد سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی 52 هکتار از اراضی ملی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند تا اردوگاه‌های دانش‌آموزی در این محل‌های اختصاص یافته راه‌اندازی شود که منابع طبیعی و جهاد کشوارزی مکلف به اختصاص این زمین هستند.

وی از برنامه‌ریزی برای اتمام 23 سالن ورزشی نیمه‌تمام در استان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر با حمایت استاندار اردبیل عملیات اجرای این پروژه‌ها تسهیل می‌شود تا در زمان مشخص به بهر‌ه‌برداری برسد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی 6 اردوگاه دانش‌آموزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار