یک دلال اسلحه رئیس انجمن ملی سلاح آمریکا شد

«اُلیور نورث»، متهم اصلی فروش غیرقانونی سلاح به کشور‌های مختلف در دهه ۱۹۸۰، به عنوان رئیس جدید انجمن ملی سلاح آمریکا انتخاب شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی پولیتیکو، «اُلیور نورث»، دلال معروف اسلحه که متهم به فروش غیرقانونی میلیاردها دلار سلاح به کشورهای مختلف در دهه 1980  است، به عنوان رئیس جدید انجمن ملی سلاح آمریکا انتخاب شد.

او با انتشار بیانیه ای اعلام کرد «این افتخار بزرگی است که هیئت مدیره انجمن ملی سلاح آمریکا مرا به عنوان رئیس این سازمان انتخاب کرد. با عث افتخار است که به عنوان رئیس این سازمان خدمت کنم».

پس از آنکه نورث به عنوان رئیس جدید انجمن ملی سلاح آمریکا انتخاب شد، «دانا لوش»، سخنگوی این سازمان، با انتشار توئیتی او را یک جنگجو برای کسب آزادی و یکی از مخالفان قانون حمل سلاح توصیف کرد!

نورث یک سرهنگ بازنشسته نیروی دریایی آمریکا است که تنها فعالیت او در سال های اخیر حضور در برنامه های تحلیلی شبکه فاکس نیوز آمریکا بوده است. او در دوره ریاست جمهوری رونالد ریگان، چهلمین رئیس جمهور آمریکا، به اتهام دلالی اسلحه و فروش غیرقانونی اسلحه به کشورهای مختلف در دهه 1980 محاکه شد. وی در سال 1990 از تمامی اتهامات وارده تبرئه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار