ورزشگاه کریکت چابهار نیازمند اعتبار

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: ۳۵ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه اختصاصی کریکت به مساحت ۱۶ هزار متر مربع این شهرستان نیاز است.

عمر بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ساخت ورزشگاه کریکت در چابهار از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع آغاز شده است.

بلوچ با بیان اینکه ساخت ورزشگاه کریکت در شهر چابهار به کندی پیش می‌رود و در طول ۶ سال گذشته فقط ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ملی ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: کریکت در شهرستان چابهار رشته ورزشی محبوبی است و طرفداران و بازیکنان زیادی دارد.

وی ادامه داد: بیشترین بازیکنان کریکت کشور و ملی پوشان تمام رده‌های مختلف ملی از شهرستان‌های چابهار، کنارک و نیکشهر هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار تصریح کرد: تکمیل ورزشگاه کریکت یکی از خواسته‌های مهم ورزشکاران این رشته ورزشی است.

بلوچ افزود: شهرستان چابهار از نظر سرانه فضای ورزشی یکی از محروم‌ترین مناطق استان سیستان و بلوچستان و کشور است.

وی بیان کرد: میانگین سرانه فضای ورزشی کشور ۷۵ صدم مترمربع است و این آمار در چابهار ۱۶ صدم است.

وی گفت: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی و توجه به ورزش کریکت و ورزش‌های آبی ساحلی در شهرستان چابهار می‌تواند رتبه و جایگاه ورزش استان سیستان و بلوچستان را در کشور ارتقا دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: ساخت بیش از ۱۵ سالن ورزشی و مجموعه ورزشی فوتبال، فوتسال و والیبال در مراکز بخش ها، دهستان‌ها و روستا‌های پرجمعیت و بیش از ۴۰ زمین مینی فوتبال روستایی در مناطق روستایی از درخواست‌های مهم ورزشکاران در چند سال گذشته است.

انتهای پیام/ع

ساخت ورزشگاه کریکت در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار