رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبدانان:

دیدار با خانواده شهدامایه مباهات و افتخار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبدانان دردیداربا خانواده شهید و ایثارگر گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است.

دیدار با خانواده شهدامایه مباهات و افتخار است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  صادق نوروزی  به مناسبت هفته هلال‌احمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان آبدانان دیدار و از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: این سلسله دیدارهادرراستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای جان‌برکف صورت می‌گیرد تا باروح بلند آنان که با بزرگ‌منشی، همواره دغدغه اسلام را داشتند، بیعت دوباره کنیم.

رئیس بنیاد آبدانان ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و اظهارکرد: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و انقلاب می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی و همه‌کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جان‌فشانی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبدانان  افزود: هرچه درراه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

انتهای پیام/ د

دیداررئیس بنیاد آبدانان با خانواده های شهدای آبدانان

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.