سرپرست‌ شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اولویت‌ من حمل و نقل و ترافیک است/ ساخت یک خط مترو‌ی جدید در تهران

حسینی مکارم با اشاره به نشست روز گذشته با کمیسیون‌های شورای شهر تهران گفت: اولویت‌ من در همه کمیسیون‌ها حمل و نقل بود.

اولویت‌ من حمل و نقل و ترافیک است/ ساخت یک خط مترو‌ی جدید در تهرانسمیع‌الله حسینی مکارم‌ نامزد تصدی‌ شهرداری تهران و سرپرست فعلی شهرداری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشستی‌ که عصر روز گذشته(سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه) با کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تهران داشت، اظهار کرد: در هر کمیسیون، موضوع آن کمیسیون در اولویت‌ بود، اما اولویت من در همه کمیسیون‌ها حمل و نقل و ترافیک بود.

سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه من با همه بخش‌های شهرداری یک آشنایی نسبی دارم، تصریح کرد: هیچکدام‌ از بخش‌ها و کمیسیون‌ها فکر نمی‌کردند که من از لحاظ اهمیت دادن به موضوع و برنامه داشتن چیزی کم داشته باشم و همه از مواضع‌ و مطالب من استقبال کردند.

نامزد تصدی‌ شهرداری تهران با بیان اینکه حمل و نقل و ترافیک اولویت‌ اولش است، گفت: دلیل این اولویت‌بندی این است که در نظرسنجی‌ها مهمترین‌ مسئله مردم، حمل و نقل و ترافیک بیان شده است.

حسینی مکارم با تأکید بر اینکه طرح ترافیک جدید را با قوت‌ ادامه می‌دهد، بیان کرد: این طرح مطالعه شده و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی آن مورد توجه قرار گرفته است و از همه مهمتر این طرح مصوب‌ شورا است و باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت جدی در دستور کار شهرداری است و اجرای آن هم شروع شده و به قوت‌ ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: این طرح در کاهش آلودگی هوا بسیار مؤثر است و امیدواریم که تردد در سطح شهر کاهش یابد.

سرپرست شهرداری تهران تصریح کرد: این طرح قابلیت‌های خوبی نسبت به طرح گذشته دارد و وضعیت ترافیک شهر را بسیار تسهیل می‌کند و ما هم همزمان با اجرایی کردن آن، بازخوردهایش را رصد می‌کنیم.

حسینی مکارم با بیان اینکه ممکن است از لحاظ فنی اشکالا‌تی در این طرح وجود داشته باشد، گفت: ما در صورت برخورد با این موارد آن‌ها را رفع می‌کنیم، اما در مجموع اراده شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح جدید ترافیک است.

نامزد تصدی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر به عنوان شهردار انتخاب شوم، خط 6 و 7 مترو را به طور کامل راه‌اندازی می‌کنم و ادامه خط یک هم کامل خواهد شد.

وی در پایان گفت: شروع ساخت یک خط جدید مترو در تهران از جمله اقدامات احتمالی شهرداری است‌ که در آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسینی
۲۰:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
امیدوارم ساخت مترو مناطق ۲۱ و ۲۲ رو تو اولویت قرار بدن!
آخرین اخبار