برگزاری بیستمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی با رویکرد نیک اندیشان جوان در حال برگزاری است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی با رویکرد نیک اندیشان جوان و با هدف تشریح برنامه های خیرین مدرسه ساز و توسعه فضا های آموزشی نیک اندیشان جوان  برگزار شد .

ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان غربی در این جشنواره با تقدیر از عمل انسانی خیرین مدرسه ساز گفت:در مقابل اراده های خیرین مدرسه ساز که آستین همت بالا زده اند تا فرزندان میهن عزیزمان در راه کسب علم ودانش ومعنویت بی پناه وبی جایگاه نباشند سر تعظیم فرود می آوریم.

قهرمان رحمانی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در این مراسم گفت: خیرین مدرسه ساز در نوزدهمین دوره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی ۴۵ میلیارد و سیصد میلیون تومان برای ساخت و توسعه مدارس در استان تعهد کردند که از این میزان افزون بر ۲۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان آن تحقق یافته است.

این میزان را ۸۹ نفر از خیران استان برای ساخت ۲۰۶ کلاس درس در قالب ۸۹ واحد آموزشی تعهد کرده اند.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود خیرین در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان دو برابر سال گذشته برای ساخت مدارس متعهد شوند‌.

آخوندیان رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی گفت :طی برگزاری ٢٠ جشنواره مجمع خیرین استان تا امروز ؛ مجمع خیرین ١١٧۶ مدرسه در قالب ۵٩١٠ را تقبل کردند و علاوه بر آن تعداد ۶٠۶ مدرسه ؛ درقالب ٢۶۶٩ کلاس درس آماده و تحویل ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و استان شده است که رقم ریالی ساخت این مدارس ؛ ٢٧٣ میلیارد تومان می باشد که توسط خیرین برای مدرسه سازی در استان اختصاص داده شده است.

در این مراسم از تعدادی از خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی تجلیل شد

برگزاری بیستمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

برگزاری بیستمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان

انتهای پیام /ب

بیستمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.