تمجید سایت ایتالیایی از ستاره ایرانی آلکمار؛

سالاد روسی با علیرضا جهانبخش

یک سایت ایتالیایی به بررسی عملکرد ملی پوش فوتبال کشورمان و حضور او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت.

تمجید سایت ایتالیایی از ستاره ایرانی آلکمار/سالاد روسی با علیرضا جهانبخشبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت ایتالیایی PremiumSport علیرضا جهانبخش نامی است که این روز‌ها زیاد شنیده می‌شود و از این به بعد نیز بیشتر از او می‌شنوید. تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار است که ۲ بار پیاپی به جام جهانی صعود کرده و درخشش جهانبخش باعث شده تا ایرانی‌ها بیشتر به  جام جهانی روسیه امیدوار باشند.

این سایت ایتالیایی که در گزارش خود از تیتر "سالاد روسی با جهانبخش" استفاده کرده است در ادامه نوشت: جهانبخش که از ۱۹ سالگی در لیگ هلند بازی می‌کند در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز در ترکیب ایران حضور داشت و برای دومین بار حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. ۱۹ گل و ۱۲ پاس گلی که او امسال در کارنامه اش ثبت کرد بیانگر قدرت این بازیکن ایرانی است.

جهانبخش در ۱۵۰ کیلومتری غرب تهران در قزوین بزرگ شد و این شهر با پروجای ایتالیا خواهر خوانده است. رحمان رضایی مدافع سابق تیم ملی ایران قبلا سابقه بازی در پروجا را داشته است. جهانبخش لژیونر شدن را در پیشرفت فوتبالش موثر می‌داند و مهدی مهدوی کیا را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده است. او زیر نظر کارلوس کی روش توانسته پیشرفت خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

تمجید سایت ایتالیایی از عملکرد جهانبخش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار