مرحوم آیت الله ایمانی روحانی انقلابی و خدمتگذار بود

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: مرحوم آیت الله ایمانی روحانی انقلابی، خدمتگذار بود که در کنار علم و تدریس از خدمتگذاری به مردم کوتاهی نمی‌کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع پیکر آیت الله ایمانی گفت: مرحوم آیت الله دستغیب، آیت الله حائری و آیت الله ایمانی از خادمان بزرگ بودند که همیشه باید یاد آن‌ها را گرامی داشت.

وی ادامه داد: پیغمبر کسی بود که برای هدایت مردم تلاش می‌کرد و ساکن نبود و همواره تلاش می‌کرد و آیت الله ایمانی به اندازه خودش تلاش کرد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: آیت الله ایمانی در قبل انقلاب در قم تلاش کرد و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی به خاطر احساس مسئولیت خودش را از حوزه قم جدا کرد و ۲۳ سال در شهر کازرون خدمت کرد.

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه مرحوم آیت الله ایمانی ۳ سال بوشهر و ۱۰ سال نیز در فارس خدمت کرد، تصریح کرد: مرحوم آیت الله ایمانی یک روحانی انقلابی، خدمتگذار و مردمی بود که در کنار علم و تدریس از خدمتگذاری به مردم کوتاهی نمی کرد و به مشکلات مردم توجه و اعمال نظر داشت.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری به واقع به آیت الله ایمانی علاقه داشت و زمانیکه استعفای آیت الله ایمانی مطرح شد ایشان صبر کردند کا شاید وضعیت جسمانی آن مرحوم بهتر شود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: امام جمعه جدید شیراز طی یک تا دو هفته آینده از سوی رهبر معظم انقلاب منصوب می‌شود.

حجت الاسلام مروی افزود: امید است پس از انتصاب یک عالم شایسته دیگر به سمت امام جمعه جدید شیراز اقشار مختلف مردم همچنان که از آیت الله ایمانی قدرشناسی و حمایت کردند با امام جمعه جدید نیز همراهی و مساعدت داشته باشند.

انتهای پیام/ر

صحبت های حجت الاسلام مروی در مراسم تشییع پیکر آیت الله ایمانی

برچسب ها: نماز جمعه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار