اجرای طرح ضیافت الهی در مساجد سیستان وبلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: طرح ضیافت الهی همزمان با ماه مبارک رمضان در ۶۰ بقعه و مسجد این استان اجرا می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: این طرح امسال با حضور ۶۰ روحانی و مبلغ اعزامی از قم در هشت بقعه متبرکه و ۵۲ مسجد سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام اسماعیل تدینی سخنرانی، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن، جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مراسم شب‌های قدر، اطعام روزه داران در سحر، افطار و مشاوره‌های شرعی و ترویج فرهنگ وقف را از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در طرح ضیافت الهی ذکر کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان از ثبت ۲۶ وقف همزمان با ماه مبارک رمضان سال ۹۶ در استان خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود وقفیات ماه مبارک رمضان امسال این استان با توجه به تاکید مبلغان بر ترویج فرهنگ وقف از رشد خوبی برخوار شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز‌های جامعه ضروری است مردم متدین سیستان و بلوچستان علاوه بر انجام وقف‌های مذهبی و دینی در زمینه‌های مختلف از جمله درمان، آموزش، اشتغال، ازدواج و حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و ایتام نیز بیش از گذشته گام بردارند.

انتهای پیام/ع

ثبت ۲۶ وقف همزمان با ماه مبارک رمضان درسال گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار