مطرح شدن بانوان ورزشکار در سطح بین المللی

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش بانوان به این بلوغ رسیده است که بانوان ورزشکار استان ها در سطح بین المللی مطرح شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فریبا محمدیان معاون وزیر ورزش و جوانان در گردهمایی مشترک معاونان و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان بر لزوم هدفمندتر شدن دوره‌ های توانمندسازی عوامل فنی و اجرایی برای کسب کرسی‌ های بین المللی تاکید کرد و گفت: ورزش بانوان به این بلوغ رسیده است که بانوان فنی استان‌ ها در سطح بین المللی مطرح شوند که دست یابی به آن نیازمند جدی گرفتن این سرفصل است.

وی با اشاره به فعالیت دو دفتر هماهنگی و نظارت ورزش و بانوان و سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان در معاونت ورزش بانوان بر برنامه‌ های کلان و روتین این دو دفتر صحه گذاشت.

محمدیان جذب منابع مالی بخش ورزش و جذب فرصت‌ های مدیریتی ورزش بانوان در سال ۹۷ را نیازمند همت بیشتر مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ ها برشمرد و افزود: در این باره ارتباط با آموزش و پرورش برای کشف استعداد‌های دختران و زنان، منبعی سرشار به شمار می‌رود که در استان‌ها باید به شکلی جدی‌تر پیگیری شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تصمیم گیری در مورد لباس ورزش رشته‌ های مختلف ورزشی بر عهده کارگروهی متشکل از چهارده عضو متخصص است که بر اساس شاخص‌های مختلف فنی، فرهنگی و ارزشی تصمیم گیری می‌ کنند، گفت: پوشش مورد قبول به فدراسیون‌ها اعلام شده است و دستگاه‌های ورزشی استان باید آن را از فدراسیون استعلام کنند.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج از برجام با بیان اینکه این موضوع اتفاق جدیدی برای ملت، دولت و حکومت ایران نبوده است، افزود: برنامه‌ های کلان کشور بر پایه‌ هایی محکم‌ تر از تصمیمات کشوری، چون آمریکا بوده و خللی به آن وارد نمی‌ شود.

معاون وزیر ورزش قطعا چهل سالگی انقلاب، بلوغ و نشاط انقلاب خواهد بود و گفت: ثابت خواهیم کرد که می‌ توانیم در دنیا همچنان عزم و اراده ایرانیان را به اثبات برسانیم.

محمدیان محور‌های موجود در برنامه استراتژیک ورزش و بانوان را مبنای گزارش‌ هایی اعلام کرد که به مجامع داخلی و خارجی به عنوان کارکرد جمهوری اسلامی ایران و نیز کارکرد دستگاه اجرایی ورزش و جوانان رائه می‌ شود.

محمدیان برنامه‌های سال ۹۷ را حول محور‌های بخش‌ های فرهنگی، همگانی، ساماندهی اوقات فراغت، صیانت از عفاف و حجاب و افزایش تندرستی و نشاط دانست و افزود: این برنامه‌ ها در بند استراتژی ورزش بانوان تا ۱۴۰۰ تورها، جشنواره‌ ها، غربالگری بخش ساختار قامتی، برنامه‌ های فجر چهلم  را در برمی گیرد.

انتهای پیام/ م

پیشرفت‌ های ورزش بانوان در سطح بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار