ادامه توزیع سوخت به کشاورزان مازندران

توزیع سوخت مورد نیاز مصارف کشاورزی مازندران ادامه دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت مازندران، حسینعلی طالبی مدیر شرکت پخش فرآورده ‎‌های نفتی منطقه ساری گفت: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری افزایش یافته است و در روند توزیع سوخت به این بخش مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در بخش ماشین آلات و موتور پمپ‌ های کشاورزی در سال ۹۶ حدود ۵۵  میلیون لیتر نفت‌گاز مصرف شد که با مقایسه مدت مشابه سال ۹۵ حدود ۲۰ درصد افزایش مصرف به ثبت رسید.

طالبی با بیان اینکه مازندران سهم زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور از جمله برنج دارد، یکی از مسائل مهم این شرکت را تامین سوخت بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تلاش شده است تا این مهم با هماهنگی دستگاه‌ های مربوط و پیش بینی راهکار‌های مناسب به نحوی مطلوب مدیریت شود و سوخت مورد نیاز، به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‎‌های نفتی منطقه ساری افزود: تحویل سوخت به چاه‌ های آب کشاورزی و موتور پمپ‌ ها در سال زراعی ۹۷ منوط به تائید آب منطقه‌ای و سپس جهاد کشاورزی در سامانه تجارت آسان است.

طالبی گفت: در سال ۹۶ بیش از ۶۰ میلیون لیتر و در سال ۹۵ حدود ۵۶ میلیون لیتر نفت گاز با افزایش حدود ۲۰ درصدی در بخش‌ های ماشین آلات  و موتور پمپ‌ های کشاورزی، توزیع شده است.

 وی افزود: نفت سفید تحویل شده به این بخش‌ ها در سال ۹۶ حدود ۱۱ میلیون لیتر بود که با مقایسه سال ۹۵ حدود ۲۰ درصد افزایش مصرف مشاهده می‌ شود.

انتهای پیام/ م

افزایش ذخیره سازی فرآورده‌ های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار