۶ برد و یک شکست برای کشتی گیران مازندرانی

دور نخست رقابت‌ های ۱۰ وزن نخست مرحله نهایی انتخابی تیم‌ های ملی کشتی آزاد و فرنگی با شش برد و یک شکست برای مازندرانی‌ ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌ های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان از صبح امروز چهارشنبه با برگزاری مسابقات ۱۰ وزن (۵ وزن آزاد و ۵ وزن فرنگی) در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که مازندرانی‌ ها صاحب شش برد و متحمل یک شکست شدند.

در کشتی فرنگی و در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین حسینی از مازندران با نتیجه ۲ بر صفر امیرحسین میری از کرمانشاه را شکست داد.

اما در کشتی آزاد که جولانگاه گوش شکسته‌ های مازندرانی است در وزن ۵۷ کیلوگرم مهران رضا زاده ۷ بر ۲ فرهاد جلایی از تهران را شکست داد و رضا اطری دیگر گوش شکسته مازندرانی با نتیجه ۳ بر ۲ نادر حاج آقا نیا از کرمان را شکست داد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم هم مهران نصیری ۳ بر صفر پیمان بیابانی را شکست داد و در وزن ۷۴ کیلوگرم مازندران نماینده‌ ای نداشت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم پور ۵ بر صفر علیرضا کریمی همدانی را از پیش رو برداشت و حسن یزدانی اعجوبه کشتی جهان هم در دربی مازندرانی‌ ها احمد بذری را ۸ بر صفر شکست داد.

اما تنها شکست مازندرانی‌ ها در وزن ۹۲ کیلوگرم بود که  مهدی هدایتی با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب ارشک محبی از کرمانشاه شد.

رقابت‌های این وزن‌ ها عصر امروز تا مرحله فینال انجام خواهد شد و مسابقات فینال این اوزان نیز عصر فردا پنجشنبه برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌ های مقدماتی کشتی در وزن های ۶۱-۷۰-۷۹-۹۷-۱۲۵ کیلوگرم آزاد -۵۵-۶۳-۷۲-۸۲-۸۷ کیلوگرم فرنگی صبح فردا و بعد از ظهر روز جمعه برگزار می‌ شود و رقابت‌ های فینال این اوزان نیز عصر روز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

شروع خوب مازندرانی‌ ها در انتخابی تیم ملی کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار