معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: تسهیل در اعطای تسهیلات در راستای کمک به ایجاد اشتغال است.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: هدف از برگزاری جلسات رفع اشکال و موانع با حضور متقاضیان صرفا جهت تسهیل و تسریع اعطای تسهیلات برای متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در استان اردبیل است.

وی اظهار داشت: به دستور اکید استاندار اردبیل این جلسات با حضور نماینده دستگاه های مرتبط و خود سرمایه گذار انجام می شود تا ضمن رفع اشکال و توجیه طرفین، کارها سریع تر انجام شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد شود افزود: در راستای ایجاد اشتغال در شهر و روستا و اعطای تسهیلات ارزان قیمت در قالب اشتغال پایدار روستایی می توان در اقصی نقاط استان افرادی که اهلیت کارآفرینی دارند خدمات ارایه کرد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بانک های عامل و دبیرخانه اشتغال پایدار با دید مثبت به این مساله پرداخت می کنند اظهار داشت: نگاه دولت محلی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه مثبت بوده و متقاضیان با ثبت نام در سامانه ره صد روزه را یک شبه طی می کنند و باید در این زمینه نسبت به زمان حساس باشند.

حسین زاده تصریح کرد: افرادی که در سامانه اشتغال پایدار ثبت نام می کنند در صورت داشتن هرگونه مشکل باید ظرف زمان بندی یک ماه مشکل خود را حل کنند در غیر این صورت سیستم خود به خود تقاضای این افراد را غیر فعال خواهد کرد.

وی افزود: در این جلسه بیش از ۱۰ پرونده رفع مانع شده و متقاضیان بعد از تکمیل پرونده خود به پست بانک معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار فرصت شغلی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.