معلمان نقش و جایگاه مهمی در اداره کشور دارند

معاون استاندار سمنان گفت: معلمان نقش و جایگاه مهمی در اداره کشور دارند چراکه تمامی مدیران امروز دانش‌آموزانی هستند که سال‌های گذشته در کلاس درس این معلمان تعلیم و پرورش یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در  آئین تجلیل از معلمان سمنان گفت:تعلیم و تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی ایران باید در دستور کار معلمان قرار گیرد زیرا تبیین آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و بازگو کردن وقایع مهم انقلاب اسلامی یاران و دفاع مقدس برای نسل جدید می‌تواند نقش مؤثری در همراهی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کند.

وی با بیان اینکه معلمان نقش و جایگاه مهمی در اداره کشور دارند افزود: تمامی مدیران امروز دانش‌آموزانی هستند که سال‌های گذشته در کلاس درس این معلمان تعلیم و پرورش یافتند.احیای اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه ضروری است  زیرا جامعه امروزی نیازمند آگاهی است و دراین‌بین معلمان در محوریت قرار دارند.

ناجی در ادامه تصریح کرد: نقش ویژه معلمان در پیشرفت و افول یک جامعه مشخص است و عموم مردم باید از جایگاه معلم در جامعه درک و شناخت واقعی داشته باشند و نسبت به حفظ احترام و تکریم این قشر اهتمام ویژه‌ای بورزند.باید مشکلات موجود در جامعه در هر بخشی احصاء و ریشه‌یابی شود و سپس برای رفع آن راهبردهای علمی ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حفظ منافع ملی ، ارتباط با جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متعدد این قشر نقش مؤثری در رفع مشکلات کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام / گ

 تعلیم و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب در دستور کار معلمان قرار گیرد

برچسب ها: استانداری ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.