برگزاری اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در رشت

اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در رشت در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: بانوان تکواندوکار با حضور در اردوی تیم ملی ، خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که خرداد ماه در هوشیمینه ویتنام برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردو از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در رشت دایر است افزود: شباهت آب و هوای رشت با هوشیمینه ویتنام علت انتخاب این اردوی تدارکاتی در رشت بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان اعلام کرد: ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، طیبه پارسا در وزن ۵۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده در وزن ۶۲- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن ۷۳- کیلوگرم و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

مهرو کمرانی خاطر نشان کرد: همچنین کیانا اخوان در وزن ۴۶- کیلوگرم و سودابه پورصادقی در وزن ۴۹- کیلوگرم نفراتی هستند با سهمیه‌ای که سال گذشته از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در ازبکستان کسب کرده اند در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر می‌شوند، اما امتیازشان تنها در بخش تیمی محاسبه می‌شود.

وی سطح این اردوی تدارکاتی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: تکواندکاران در وضعیت خوب در حال تمرین هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه تیم ملی تکواندو بانوان قرار است با ۱۸ تیم  آسیایی در ویتنام رقابت کنند گفت: کره، چین و تایلند از مهمترین رقبای تیم ملی تکواندوی بانوان است.

مهرو کمرانی با بیان اینکه در این اردو مهسا پورمیرزای، دنیا محمدی، مریم ملکوتی‌خواه، زینب اسماعیلی، پریسا جوادی، زهرا شیدایی و الهه شیدایی هم به عنوان حریف تمرینی شرکت کرده اند گفت: ریحانه فولادی، مهناز حسین زاده و زهرا حاجی وند به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

وی تصریح کرد: بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا پنجم تا هشتم خرداد ماه به میزبانی شهر "هوشیمینه" ویتنام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اردوی تیم ملی تکواندو بانوان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.