بزرگداشت سوم خرداد به برنامه‌های هنری اختصاص می‌یابد

قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه‌ی هنری استان فارس با گرامی‌داشت سوم خرداد، تاکید کرد که حوزه‌ی هنری برنامه‌های مرتبط با این مناسبت و سایر مناسبت‌ها را با رویکرد هنری دنبال می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وحید فرجی قائم مقام و معاون فرهنگی حوزه‌ی هنری استان فارس سوم خرداد را روزی فراموش نشدنی خواند و گفت: این روز در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی می‌درخشد و نماد پیروزی حق بر باطل است.

وی افزود: تلاش حوزه‌ی هنری فارس بر این محور استوار است که برنامه‌های بزرگداشت ایام الله برنامه تبلیغی صرف نباشد بلکه رویداد‌های هنری را به سمت و سوی این مناسبت‌ها سوق می‌دهیم در این مورد نیز چنین کرده‌ایم.

فرجی ادامه داد: برگزاری شب خاطره از رویداد‌های مهمی است که برگزاری آن مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، از این رو شب خاطره بزرگ ویژه حماسه سوم خرداد با همکاری مجمع پیشکسوتانت جهاد و شهادت فارس روز جمعه ۴ خردادماه در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز واقع در خیابان حر، برگزار خواهد شد.

قائم مقام حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: یکی از مهمترین بخش‌های این برنامه، رونمایی از کتاب "ستاره سهیل" است که به خاطرات و زندگی سردار زهرایی شهید محمد اسلامی‌نسب، فرمانده گردان امام رضا (علیه السلام) که در عملیات کربلای چهار شهید شد، اختصاص دارد.

وی ادامه داد: روز سوم خرداد پس از برگزاری یک نشست خبری، پروژه‌ی فیلم مستند زندگی شهید علی‌رضا فیروزی کلید می‌خورد، برای این رویداد نیز درصدد دعوت از چهره‌ای مطرح از بزرگان سینمای مستند هستیم.

فرجی افزود: برای روز دوم خرداد نشست نقد و بررسی رمان "برادر انگلستان" اثر دکتر علی‌رضا قزوه را پیش‌بینی کرده‌ایم که در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس و با حضور نویسنده، برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعلام برنامه های بزرگداشت سوم خرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار