رقابت فرهنگیان زنجانی برای اعزام به مدارس خارج از کشور

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان زنجان از رقابت ۴۱۹ از فرهنگیان استان زنجان برای اعزام به مدارس خارج از کشور خبر داد.

رقابت ۴۱۹ نفر از فرهنگیان استان زنجان برای اعزام به مدارس خارج از کشور

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ خندان رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۴۱۹ نفر از فرهنگیان استان زنجان برای اعزام به مدارس خارج از کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

خندان با اشاره به اینکه ابن تعداد شامل ۳۴۰ آقا و ۷۴ خانم است افزود: فرهنگیان استان در ۱۸ رشته انتخابی آزمون اعزام به مدارس خارج از کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی بیان کرد که این آزمون در استان به طور همزمان با سراسر کشور، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷ برگزار می‌گردد.

رئیس اداره سنجش آموزش وپرورش استان زنجان گفت: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۲/۱۳۹۷ تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲/۱۳۹۷ با مراجعه به سایت همگام و یا سامانه اینترنتی به نشانی http://eazam.medu.ir می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

خندان افزود: آن دسته از داوطلبانی که در هنگام ثبت نام، گزینه انتخاب زبان خارجی برای آن‌ها غیر فعال بوده و یا موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده بودند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نوع زبان خارجی آزمون خود را مشخص یا با پرداخت وجه از طریق درگاه الکترونیکی، دریافت کارت خود را دارند.

گفتنی است این آزمون روز جمعه در دو حوزه ولی­عصر (عج) و نمونه شهدا واقع در میدان پانزده خرداد برگزار خواهد گردید.

 

انتهای پیام/ع

فرهنگیان برای اعزام به مدارس خارج از کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.