برتری فرنگی کاران فارس در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

۲ کشتی گیر فارسی به مسابقه نهایی پیکار‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی بزرگسالان راه یافتند.

رئیس هیات کشتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: روز نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برگزار شد و در وزن ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی و محمد علی گرایی از فارس با شکست حریفان خود، راهی فینال شدند.

محمد موسایی افزود: محمد رضا گرایی برای رسیدن به فینال وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی، امین سوری، کرامت عبدولی و حامد تاب از خوزستان را از پیش رو برداشت.

رئیس هیات کشتی استان فارس همچنین اضافه کرد: در وزن ۷۷ کیلوگرم هم محمد علی گرایی ابتدا شکست را برابر پژمان پشتام از خوزستان پذیرا شد، اما در رقابت‌های بعدی خود محمد شربی نیازی از خوزستان، سیاوش دوستداریان از لرستان و رسول گرمسیری از خوزستان را مغلوب کرد تا جواز حضور در رقابت نهایی را کسب کند.

موسایی بیان کرد: مسابقات فینال عصر روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس با حامد تاب از خوزستان رقابت می‌کند و در وزن ۷۷ کیلو، محمد علی گرایی از فارس مقابل پژمان پشتام از خوزستان به روی تشک می‌رود.

بر اساس قانون فرآیند انتخابی تیم‌های ملی، مسابقات نهایی به صورت دوره‌ای و دو حذفی برگزار و در پیکار نهایی انتخابی، پیروز ۲ از ۳ کشتی، برنده رقابت فینال را مشخص خواهد کرد.

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن

موفقیت فرنگی کاران فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی

برچسب ها: کشتی ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار