رئیس کمیته خدمات زیربنایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: برپایی همایش تجلیل از آمران به معروف از جمله برنامه‌های در دست اقدام در ایام ماه مبارک رمضان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اقبال شاه‌نظری رئیس کمیته خدمات زیربنایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان صبح امروز در جلسه کمیته خدمات زیربنایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در شرکت آب منطقه‌ای کردستان برگزار شد، گفت:با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان باید برنامه‌ریزی‌های جامعی برای ارتقای سطح کمی و کیفی امر به معروف ادارات انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف افزود: برپایی همایش تجلیل از آمران به معروف، همایش ائمه جماعت ادارات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان با هدف تحکیم بنیان خانواده و تاکید بر اجرای طرح ارتقاء سلامت اداری از جمله برنامه‌های در دست اقدام در ایام ماه مبارک رمضان است.

شاه نظری هدفگذاری برنامه‌ها در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و حمایت از تولیدات داخلی، استفاده از شیوه‌های خلاقانه و نوین برای برقراری ارتباط بین مردم و مسوولان و اجرای بازرسی از وضعیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص این فریضه و تحقق شعار سال را از برنامه‌های در پیش‌رو این ستاد برشمرد .

رئیس کمیته خدمات زیربنایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان یادآور شد: تذکر لسانی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه امری عمومی است و نباید در جامعه این تصور ایجاد شود که با وجود ستاد احیا دیگران وظیفه‌ای در قبال رفتار و عملکرد مردم در جامعه ندارند لذا باید هر شخصی به اندازه توان خود در این امر مهم سهیم باشد.

وی هدف از نشست‌های متعدد این کمیته را ارتقاء سطح کمی و کیفی معروفات در داخل ادارات دانست و خاطرنشان کرد: اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر از حیث کمیت و کیفیت و زمان هیچ محدودیتی به خود نمی‌پذیرد و خاصیت آن جلوگیری از انحطاط جامعه و قرار دادن آن در مسیر پیشرفت و تعالی است.

انتهای پیام/ د م

ضرورت نهادینه کردن معروفات از سوی ارگانهای دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.