انتصاب مدیر جدید دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی

طی حکمی از سوی مدیر کل مرکز،«عبدالله مولوی حقیقی»به عنوان مدیر جدید دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علیرضا آینه دار مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در جلسه شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت:با توجه به حساسیت دفتر و روابط عمومی در صدا و سیمای مراکز استانها ، روابط عمومی به عنوان نزدیک ترین فرد به مدیر کل و همچنین زبان گویا و چشم بینای مرکز محسوب می شود .

 

وی با تقدیر و تشکر از همکاران حوزه دفتر و روابط عمومی افزود:از آنجایی که کارهای بزرگی در حوزه های مختلف در مرکز انجام می شود ، انتظار می رود که فعالیت ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی  به نحو مطلوب انعکاس داده شود.

 

علیرضا آینه دار گفت:دفتر و روابط عمومی باید حلقه اتصال بین معاونان، مدیران و کارمندان مرکز با مدیرکل باشد و فعالیت در این حوزه تعامل و همراهی را در تمامی حوزه ها می طلبد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با بیان اینکه در سنوات گذشته در حوزه روابط عمومی کم کاری هایی صورت گرفته است،افزود:روابط عمومی مهمترین واحد مرکز است که در جهت انتقال فعالیت ها ، اقدمات و عملکرد های مرکز نمود زیادی در بین مخاطبان رادیو و تلویزیون و همچنین در سازمان صدا وسیما  دارد.

انتهای پیام/غ

مولوی حقیقی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.