معاون استاندار اردبیل؛

تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری برطرف خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: تا پایان سال جاری 20 هزار شغل در استان ایجاد و بخش قابل توجهی از مشکل بیکاری بر طرف خواهد شد.

علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: با ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و استفاده بهینه از امکانات موجود علاوه بر رونق بخش کشاورزی و افزایش درآمد می توان معضل بیکاری جوانان را در منطقه حل کرد.

وی عشایر را از قشرهای فعال و در عین حال کم توقع جامعه دانست و اضافه کرد: توجه به مناطق عشایری و پیگیری مطالبات و نیازهای این قشر همواره جزء یکی از برنامه های اولویت دار مسئولان استان است.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه با اتحاد و همدلی توفیقات زیادی نصیب کشور و نظام می شود،اظهار کرد: با وحدت و همبستگی و پرهیز از اختلاف می توان مشکلات و نارسایی های موجود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت.

نواداد با اشاره به سوابق کاری و برخی ویژگی های سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان نسبت به تعامل و همکاری تنگاتنگ مسئولان و مدیران دستگاه های دولتی با وی تاکید کرد.

وی از سرپرست فرمانداری پارس آباد مغان خواست تا با تلاش و کوشش بیشتر در راستای ایجاد وفاق و همدلی بین مردم و مسئولان و پیشرفت شهرستان گام بردارد تا شاهد تحول اساسی در عرصه های مختلف باشیم.

در این آیین از خدمات اکبر صمدی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی و علی علایی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد معرفی شد.

انتهای پیام/ح

علایی سرپرست جدید فرمانداری پارس آباد شد

 

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
ان شاالله بیکاری ریشه کن شه