نوبخت در بدو ورود به خوزستان گفت؛

اختصاص اعتبار میلیاردی برای توسعه خوزستان

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر 2 روزه خود به خوزستان از اختصاص 25 هزار و 400 میلیارد ریال برای توسعه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عصر امروز، پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در بدو ورود به خوزستان به جایگاه بالای این استان از منظر دولت اشاره کرد و بیان داشت: برای توسعه زیربنایی استان خوزستان در سال جاری، 25 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه برای 5 موضوع مهم آب، برق، فاضلاب، موضوع ریزگردها و رفع آلودگی از کارون برنامه‌های مهمی پیش بینی شده است، اذعان کرد: تامین اعتبارات آن ها از اعتبار یاد شده جدا خواهد بود.

نوبخت با اشاره به اینکه در این سفر 2 روزه موضوعات دیگری همچون طرح آبرسانی غدیر نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: حضور تمامی معاونان سازمان برنامه و بودجه در این سفر 2 روزه نشان دهنده اهمیت خوزستان برای دولت است.

سازمان برنامه و بودجه کشور به مشکلات شهرستان شادگان اشاره کرد و افزود: حدود 13 هزار هکتار نخیلات این شهرستان با مشکل کمبود آب مواجه است و برای انتقال آب از کارون به مارون نیز طبق برآورد اولیه حدود 5 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمدباقر نوبخت به اختصاص ردیف اعتباری معادل 150 میلیارد ریال سال 97 برای این موضوع اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ذره ای از دین خود را به مردمانی که همیشه حامی دولت بوده اند را ادا نماییم.

گفتنی است؛ معاون رییس جمهوری در بدو سفر 2 روزه خود به خوزستان با حضور در شرکت توزیع برق استان مساله شستشوی مقره ها را بررسی و سپس از مرکز دیسپاچینگ جنوب غرب کشور در نیروگاه رامین بازدید بعمل آورد.

انتهای پیام/گ

خوزستان میزبان محمدباقر نوبخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.