کلیه واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده نیمه دوم سال جاری تحویل داده می شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تحویل تمام واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده بهزیستی استان تا پایان آبان ماه امسال خبر داد.

کلیه واحدهای مسکونی مددجویان زلزله زده نیمه دوم سال جاری تحویل داداه می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  با اشاره به افتتاح فاز اول مسکن مددجویان زلزله زده بهزیستی در شهرستان سرپلذهاب  گفت: همزمان با اتمام این واحد ها ۲۰ واحد هم هفته گذشته تحویل مددجویان زلزله زده استان کرمانشاه شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات اجرایی فاز اول به اتمام رسیده و تا آخر تیر ماه نیز فاز دوم به اتمام می رسد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه در فاز دوم ۴۰۰ خانه تحویل مددجویان می شود، گفت: فاز نهایی برای پایان عملیات اجرایی و تحویل کل مسکن های مددجوی آبان ماه است.

وی بیان کرد: این مسکن ها با همکاری دولت و بنیاد مسکن بر اساس اعتبارات تخصیص یافته و نیز اعتباراتی که بهزیستی کشور به صورت بلاعوض در اختبار مددجویان قرار داده و کمک های خیرین تامین اعتبار شده است.

قادری ادامه داد: این واحد ها جزو اولین واحد هایی است که در روستای کوئیک شهرستان سرپل ذهاب که بیشترین میزان تخریب را نیز داشته است، تحویل داده می شود.

انتهای پیام/ز

روستای کوئیک شهرستان سرپل ذهاب بیشترین میزان تخریب  را داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار