محسنیان اولین طلایی کاراته تیم ایران را کسب کرد

مدال طلای وزن منهای ۴۷ کیلوگرم کاراته نوجوانان به معصومه محسنیان رسید.

محسنیان اولین طلایی کاراته تیم ایران را کسب کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از فدراسیون کاراته، در کومیته رده سنی نوجوانان رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در شهر اوکیناوا ژاپن از بامداد امروز آغاز شده است، تیم دختران موفق به کسب مدال شد.

در وزن ۴۷- کیلوگرم، معصومه محسنیان در اولین مبارزه ۵ بر صفر شوتی شارما از هند را برد. در ادامه موفق شد ۵ بر ۲ یون چن از چین تایپه را مغلوب کند و فینالیست شود. او در فینال پس از تساوی یک بر یک مقابل نونوکو یونموری از ژاپن با رای داوران در هانتی برنده شد و نخستین مدال طلا تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ضرب کرد.

در وزن ۵۴- کیلوگرم، مهنا میرزایی ۶ بر ۲ آیگریم مورزاکانوآ از قرقیزستان را شکست داد. سپس ۵ بر صفر نیکیتا چاوان از هند را از پیش رو برداشت. در سومین مبارزه مقابل مارین ناکاگاوا از ژاپن پس از تساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مبارزه با رای داوران بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

او در این مبارزه ۶ بر ۲ مغلوب لریا روداکوا از قزاقستان شد و از رسیدن به مدال بازماند.

در وزن ۵۴+ کیلوگرم حدیثه طالبی در اولین مبارزه یک بر صفر مقابل کاملیا جولمانوآ از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این رقابت‌ها ۳۸۵ کاراته کا از ۲۵ کشور شرکت دارند.

انتهای پیام/

نشان طلای رقابت‌های آسیایی بر گردن معصومه محسنیان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار