اقدام پدر نیمار برای خروج فرزندش از پاریسن ژرمن

پدر ستاره برزیلی پاریسن ژرمن جهت تسهیل خروج این بازیکن از این تیم متمول پاریسی وارد عمل شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدر نیمار که مدیر برنامه های پسرش نیز محسوب می شود در تلاش برای تسریع خروج فرزندش از پاریسن ژرمن با «پینی زهاوی»  یکی از برجسته ترین و شناخته شده ترین مدیر برنامه های دنیای فوتبال ملاقات کرد.

به گزارش لیبراسیون فرانسه، پدر نیمار روز 24 آوریل به پاریس رفته تا با زهاوی دیدار کند زیرا فرزندش به صراحت اعلام کرده است که می خواهد در کنار کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی کند.در مادرید هم اتفاقاتی در حال وقوع است تا این انتقال صورت بگیرد.

یک فرد نزدیک به نیمار به لیبراسیون گفت که هدف پدر نیمار از این دیدار این بود که از زهاوی درخواست کند تا تابستان امسال تیم جدیدی برای او پیدا کند.

"او از زهاوی خواسته است تا در بزرگترین باشگاه های اروپا را به روی نیمار باز کند." پایتخت اسپانیا مقصد آشکار نیمار محسوب می شود.

ستاره برزیلی نمی خواهد به انگلستان ، تنها جای دیگری که می تواند از عهده پرداخت مبلغ 260 میلیون یورویی او برآید، برود. در حالی که بایرن مونیخ هرگز به دنبال خرید او نبوده و اکنون بازگشت به بارسلونا غیرممکن است.

در همین حال، پاریسن ژرمن اصرار دارد که نیمار هیچ جایی نخواهد رفت و تاکید دارد که او فروشی نیست و معتقد است که این شایعات را کسانی به راه انداخته اند که از این انتقال پول زیادی به دست خواهند آورد.

مارکا به نقل از یک منبع باشگاه پاریسی گفت: "هیچ قیمت مشخصی برای نیمار وجود ندارد زیرا او در بازار نقل و انتقالات نیست، این مسخره است و شانس رسیدن به توافق با یک باشگاه دیگر صفر است".
انتهای پیام/


پدر نیمار برای خروج فرزندش از پاریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار