تاکید بر ارتقای سطح دیپلماسی قرآنی ایران و مالزی

در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با سفیر کشورمان در مالزی بر ارتقای سطح دیپلماسی قرآنی بین دو کشور ایران و مالزی تاکید شد.

تاکید بر ارتقای سطح دیپلماسی قرآنی ایران و مالزی/رئیس جاکیم به ایران می آیدبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیمای رسانه ملی با مرضیه افخم سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور مالزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل سفارت کشورمان در کوالالامپور مالزی و با موضوع فعالیتهای قرآنی دو کشور برگزار گردید، بر ارتقای سطح دیپلماسی قرآنی بین دو کشور ایران و مالزی تاکید شد.

تبادل داوران در مسابقات بین المللی قرآن کریم و دعوت رسمی از مسئولین و برگزارکنندگان مسابقات قرآن جهت حضور در مسابقات دو کشور و همچنین ایجاد نقاط تلاقی موثر در حوزه‌های قرآنی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد این موارد به صورت یک کارویژه در دستور کار سفارت ایران قرار گیرد.

همچنین در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی با رئیس اداره دینی و مسئول برگزاری مسابقات قرآن کریم مالزی (موسسه جاکیم)، چگونگی برگزاری مسابقات قرآن دو کشور بررسی شد.

مصطفی عثمان رئیس امور دینی مالزی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر محمدزاده در این دوره از مسابقات، دعوت مدیر شبکه قرآن و معارف سیما را جهت سفر به ایران و بازدید از فعالیتهای قرآنی این کشور را اقدامی مهم در تعامل قرآنی بین دو کشور دانست و مقرر شد این مسئول دینی و قرآنی مالزی به زودی سفری به ایران داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.