زارعی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم صهونیستی، بدهکار منطقه غرب آسیا است

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که مسئول حملات به این رژیم را جمهوری اسلامی ایران بداند.

رژیم صهونیستی، بدهکار منطقه غرب آسیا استسعدالله زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به حمله هفته گذشته سوریه به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اسرائیلی‌ها بدهکاری فراوانی نسبت به منطقه غرب آسیا دارند.

وی افزود: اسرائیل به ملت سوریه بدهکار است، به دلیل آنکه طی یکسال گذشته بیش از صد نوبت به سوریه حمله کردند. همچنین رژیم صهیونیستی بدهکار حزب الله است برای چندین حمله به آنها، بدهکار ایران است برای حمله به پایگاه T4 و شهادت هفت نفر از مستشاران سپاه پاسداران.

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اسرائیل در انتظار واکنش تمام این کشورها و گروه هایی است که به آنها بدهی دارد و از طرف دیگر مایل است در حمله ای که با آن مواجه شد، بگوید این تسویه حساب از طرف کسانی بوده است که به آن ها بدهی داشتیم؛ آن ها به دنبال آن هستند که بگویند که بصورت یکجا حساب ما تسویه شده، در حالی که این تسویه حساب نیست، بلکه در واقع تسویه یکی از برگ‌های بدهی است که اسرائیلی‌ها در منطقه خاورمیانه دارند.

زارعی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که بگوید این حمله را بزرگ‌ترین مطالبه گر اسرائیل، یعنی جمهوری اسلامی ایران انجام داده و این تسویه آن بدهی بزرگ ما بوده است ؛ در حالی که این موضوع تنها یکی از برگ های بدهی اسرائیل بوده که در حملات تسویه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار