سردار کارگر خبر داد

افزایش 20 درصدی بازدید از نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به افزایش 20 درصدی بازدید از نمایشگاه کتاب گفت:در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز این حجم از بازدیدکننده و ناشر را نداریم.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار بهمن کارگر رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) 22 اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره اهمیت این رویداد فرهنگی گفت: این نمایشگاه باعث می‌شود که مردم از کتاب های جدید بازدید کنند و از تازه‌های نشر در همه حوزه‌ها مطلع شوند.

وی افزود:جمع آوری تمام محصولات حوزه نشر در یک مکان اتفاق بسیار خوبی است و یک مزیت محسوب می‌ شود.

رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد:این اتفاق باعث می شود که یک رقابت سالم بین ناشران شکل بگیرد تا از نظر کمی و کیفی تولیدات کتاب خود را بهبود ببخشند و روزبه‌روز کتاب بهتری برای عرضه منتشر کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران از نظر کمی و کیفی در دنیا بی‌نظیر است، ادامه داد: در نمایشگاه کتاب فرانکفورت نیز این حجم از بازدیدکننده و ناشر را نداریم و امسال شاهد افزایش 20 درصدی بازدید کنندگان هستیم.

مدیر سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره حضور نشر دفاع مقدس در حوزه‌های بین المللی گفت: در حال حاضر  حوزه دفاع مقدس در بعد بین‌المللی حضور دارد و یکسری از کارها را نیز در این بخش خودمان برعهده گرفته‌ایم و فعالیت‌های خوبی هم داشته‌ایم اما باید به سمت تعالی حرکت کنیم.

سردار کارگر گفت:نمایشگاه نشان می‌دهد که با وجود مسائل اقتصادی و فشار مالی روی مردم همچنان کتاب برایشان اهمیت دارد.

انتهای پیام/

بازدید رئیس سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی تاجمیر ریاحی
۲۱:۲۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
علت پزشکی پایین بودن سطح مطالعه در ایران نسبت به کشور های غربی(از نظر من):
کار مغزی نیاز به غذای مغزی دارد و غذای مغزی خیلی چیز ها است و مهمترین آن که باعث شوق و اشتیاق برای انجام کار مغزی می شود ماده ای به نام دوپامین است. این ماده به دلابل زیر در خون ایرانیان نسبت به مردم کشور های غربی بسیار پایین تر است.
عواملی که باعث کاهش شدید دوپامین می شود ،فرض کنیم مردم کشور های غربی هم به همین اندازه دوپامین از دست می دهند ولی:
الف) مصرف بسیار بالای قهوه که منبعی سرشار از دوپامین است.(در ایران بسیار مصرف قهوه پایین است)
ب)شاد زندگی کردن (مثل ورزش ،هیجان، یا هر چیز خوشایندی) باعث مصرف دوپامین در مغز می شود و مصرف این ماده در مغز باعث تولید بیشتر آن توسط غدد فوق کلیوی می شود.در نهایت تولید دایمی این ماده توسط این غدد باعث قوی شدن این غدد می شود. پس مردم کشور های غربی بسیار غدد تولید دوپامین قوی تری نسبت به ایرانیان دارند.
ج)ایرانیان از لحاظ ژنتیکی از لحاظ مغزی بسیار باهوش تر از دیگر کشور ها هستند. مغز قوی تر نیاز به دوپامین بیشتر در واحد زمان به ازای کار یکسان دارد(مثل موتور 6 سیلندر که در واحد زمان سوخت بیشتری نسبت به موتور 4 سیلندر می سوزاند)و با توجه به موارد بالا خواهیم داشت .نیاز به دوپامین بسیار بالا در ایرانیان و مقدار بسیار کم آن در خون نتیجه می دهد ،مطالعه بسیار کم نسبت به مردم کشور های غربی.
آخرین اخبار