اجرای حکم اعدام اعضای باند قتل‌های سریالی/طناب مجازات بر گردن قاتلان ۱۳ نفر

رئیس کل دادگستری گلستان از اجرای حکم اعدام اعضای باند قتل‌های سریالی صبح امروز در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم اعدام متهمان ردیف اول و دوم این پرونده ۸ هزار صفحه‌ای که در دیوان عالی کشور تایید شده بود امروز در گرگان اجرا شد.

وی افزود: این دو نفر ۱۳ قتل و ۸۰ فقره سرقت مسلحانه را در استان‌های گلستان و مازندران مرتکب شده بودند.

هادی هاشمیان گفت: متهم ردیف سوم این پرونده نیز به نفی بلد (تبعید) محکوم شده است.

وی افزود: رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور به اتهام افساد فی الارض و محاربه از بهمن ۹۵ در دادگاه انقلاب گرگان آغاز شده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای باند معروف به قتل‌های سریالی، بهار ۹۴ به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، شناسایی و دستگیر شدند.

هاشمیان گفت: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان با بررسی اسلحه متوجه شدند با این اسلحه، در سال‌های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان‌های گلستان و مازندران انجام شده است و به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد، این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرد که در یک عملیات ضربتی، آن‌ها نیز دستگیر شدند.

هاشمیان افزود: اعضای این باند، دام، انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودرو‌های سواری را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت مال باختگان، آنان را نیز با اسلحه به قتل می‌رساندند.

انتهای پیام/م
 

 اعضای باند قتل‌های سریالی اعدام شدند

برچسب ها: دادگستری ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.