برگزاری مسابقات قرآنی " یادواره شهدای مدافع حرم " در آذربایجان غربی

مرحله استانی مسابقات قرآنی " یادواره شهدای مدافع حرم " در آذربایجان غربی برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآنی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   دور دوم مسابقات قرآنی " یادواره شهدای حرم" با شرکت 176 نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کارمندان و خانواده های آنان در رشته های حفظ، قرائت، اذان و تواشیح و در محل مجتمع شهید کاظمی سپاه شهدای  آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در این مسابقات با اشاره به   فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش مفاهیم قرآنی در زندگی  گفت: زندگی سالم و موفق همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند در گرو تمسک به قرآن کریم امکان پذیر است. کتابی که احدی نمی تواند و نخواهد توانست نظیر آن را خلق کند و ما افتخار می کنیم که پیرو این چنین کتابی هستیم.

عزیز سهندی با اشاره به اینکه قرآن کریم برای تمام دوره های زندگی بشریت نازل شده است، تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی، منش گفتگو، معاشرت صحیح و زندگی سالم در سایه فرهنگ قرآنی به سهولت حاصل می شود و ما اگر در تمامی رشته های قرآنی هم سرآمد باشیم ولی نقش قرآن برای ما تفهیم نشود در زندگی موفق نخواهیم شد.

وی در ادامه خطاب به حاضرین در این مسابقات بیان کرد : شما دانش آموزان، امدادگران و خانواده های محترم باید با قرآن بیشتر مأنوس شوید و بویژه در ماه مبارک رمضان، قرآن را ضمن اینکه قرائت می کنید، باید معانی آن را نیز درک کنید تا بتوانید در زندگی روزمره دستورات قرآنی را به کار برید.

در ادامه برگزاری مسابقات، شرکت کنندگان از 19 شهرستان آذربایجان غربی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت از 51 نفر بعنوان برترین های مسابقات با اهداء جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مسابقات قرآنی بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.