طی سه سال گذشته؛

۱۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر شهرکرد هزینه شد

شهردار شهرکرد گفت: طی سه سال گذشته، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مناسب سازی معابر شهرکرد هزینه شد.

۱۰ میلیارد ریال برای مناسب سازی معابر شهرکرد هزینه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نورالله غلامیان در دومین همایش علمی مناسب سازی معابر شهری چهارمحال و بختیاری، اعتبار صرف شده برای بهسازی و اصلاح معابر بافت مرکزی شهرکرد طی سه سال گذشته را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان هزینه کرد حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این میزان در سال ۹۶ گفت: در سال گذشته پیاده رو‌های خیابان ۱۲ محرم تا چهارراه مولوی در سطحی معادل ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع بهسازی گردید و پیاده روسازی ضلع جنوبی خیابان سعدی از چهارراه بوعلی تا چهارراه فردوسی نیز در سطح یک هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال اجراست.

شهردار شهرکرد همچنین از اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی، اصلاح و مناسب سازی معابر این شهر در سال جاری خبر داد.

غلامیان اضافه کرد: دو میلیارد ریال از این اعتبار جهت مناسب سازی پیاده رو‌ها برای تردد کم توانان، نابینایان، سالمندان و معلولان، و سه میلیارد ریال نیز برای اصلاح گره ترافیکی تقاطع‌ها در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: هم اکنون شهرداری شهرکرد به بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح شهر و شهرک‌های حومه نظیر مهدیه، چالشتر، منظریه و میرآباد خدمات ارائه می‌کند.

دومین همایش علمی و آموزشی مناسب سازی معابر شهری چهارمحال و بختیاری به منظور آموزش ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد معلول جسمی حرکتی، دیروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۷ و با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن ایثار شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

همایش علمی مناسب سازی معابر شهری چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.