معاون وزیر ورزش و جوانان؛

جوانان بزرگ‌ترین ثروت ملی کشور هستند

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بزرگ‌ترین ثروت ملی کشور در واقع جوانان هستند و این جوانان در 8 سال دفاع مقدس نیز ثابت کردند.

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در حال حاضر ۲ هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح کشور فعال بوده که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان دولت دوازدهم به ۶ هزار تشکل افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: حل مشکلات جوانان تنها وظیفه یک نهاد نیست بلکه برطرف کردن دغدغه‌های جوانان، باید اولویت اصلی تمامی نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی باشد که اگر این مشکلات برطرف نشود، شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور خواهیم بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و اجرایی از این تشکلهای مردم نهاد حمایت کنند و باید به گونه‌ای باشد که تمامی فعالیت‌های نهادهای دولتی که برون سپاری می‌شود، در راستای حمایت به این تشکلهای مردم نهاد واگذار شود.

تندگویان گفت: بزرگ‌ترین ثروت ملی کشور در واقع جوانان هستند و این جوانان در 8 سال دفاع مقدس نیز ثابت کردند که برای حفاظت و پاسداری از جمهوری اسلامی ایران از جان خود گذشته و فاقد از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی خود را فدای وطن می‌کنند.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور دستگاه‌های اجرایی نقش حائز اهمیتی در راستای شناسایی و حل مشکلات جوانان دارد که باید سمت و سوی این جلسات به گونه‌ای باشد که مصوبات، عملیاتی شده و محقق شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از اجرای طرح ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه آموزش و تولید صنایع دستی استقبال می‌کنیم و اگر این طرح در استان اردبیل اجرایی شود، آماده واگذاری تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید هستیم.

انتهای پیام/ح

فعالیت 2 هزار تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.