لزوم تحکیم، انسجام و حفظ وحدت در جامعه

وزیر اطلاعات گفت: مسئولان باید به گونه‌ای رفتار کنند که در سایه آرامش و امنیت پایدار کشور مشکلات و کاستی‌ها رفع شود و سطح رضایت مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علوی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان یزد تحکیم، انسجام و حفظ وحدت در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: باید مسئولان به گونه‌ای رفتار کنند که در سایه آرامش و امنیت پایدار کشور مشکلات و کاستی‌ها رفع شود و سطح رضایت مردم افزایش یابد.

وزیر اطلاعات با اشاره به لزوم توجه به حفظ امنیت فیزیکی و روانی جامعه افزود: در جامعه‌ای که امنیت و شادابی نباشد برکتی وجود نخواهد داشت و رشد و شکوفایی و پیشرفت یک جامعه در سایه امنیت محقق می‌شود.

وی هم چنین با اشاره به موضع گیری اخیر ترامپ در مورد برجام تصریح کرد: سست عهدی و پیمان شکنی یک طرفه رییس جمهور آمریکا در طول تاریخ بشریت بی سابقه بود.

علوی نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی را یاد آور شد و خاطرنشان کرد: باید از هرگونه کار آفرینی و سرمایه گذاری برای ایجاد تولید و رونق اقتصادی در کشور حمایت کرد و با هر اقدامی که موجب تزلزل سرمایه گذاری و فرار سرمایه از کشور شود برخورد کرد.

انتهای پیام /ا

انسجام وپیوند مردم مانع زیاده خواهس دشمنان می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار