اعزام ۲۶ کاروان سلامت به روستا‌ها و مناطق محروم فارس

معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس از اعزام ۲۶ کاروان سلامت به روستا‌ها و مناطق محروم در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامبیز قهرمانی معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به هفته هلال احمر گفت: ۲۶ کاروان سلامت در این مدت به روستا‌ها و مناطق محروم استان فارس اعزام شدند و به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم پرداختند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های سلامت به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، افزود: ماهیانه حداقل یک کاروان به نقاط محروم و روستا‌ها اعزام می‌شود و پزشکان داوطلب به ارائه خدمات به محرومان می‌پردازند.

قهرمانی ادامه داد: در این کاروان‌ها علاوه بر خدمات پزشکی و درمانی مشاوره‌های پزشکی نیز به مراجعه‌کنندگان داده می‌شود و بخشی از دارو‌های خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: در برخی از مواقع هلال احمر بخشی از هزینه‌ها را متقبل می‌شود، اما در برخی موارد تمامی امور مربوط به کاروان‌های سلامت با حمایت نیک‌اندیشان و پزشکان داوطلب رایگان انجام می‌شود.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس ابا اشاره به اعزام کاروان سلامت هلال احمر فارس به کرمانشاه عنوان کرد: این امر اواخر اسفندماه سال گذشته انجام شد که در مدت ۲ روز ۱۷۰۰ بیمار ویزیت شدند و از خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی و مشاوره تغذیه بهره‌مند شدند همچنین در کنار این امور متخصص پوست و دندانپزشک نیز به مردم تازه‌آباد مرکز شهر ثلاث باباجانی کرمانشاه خدمات ارائه دادند.

قهرمانی با اشاره به برنامه‌های هلال احمر در تامین حداقل‌های معیشت نیازمندان گفت: طرح همای رحمت که با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود در راستای تحقق این هدف است که بسته‌های غذا را به نیازمندان می‌رسانند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم فارس

برچسب ها: هلال احمر ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار