همچنان روی پای خود ایستاده‌ایم

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اصفهان گفت: ما همچنان روی پای خود ایستاده‌ایم و تکیه بر دشمن نمی‌کنیم و پیشرفت انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جمع نمایندگان ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی با اشاره به اقدام پلیدانه ترامپ در مسأله برجام اظهار کرد: دشمنان ما توانایی نظام اسلامی را می‌بینند و به خوبی از آن اطلاع دارند و همین پیشرفت‌ها سبب غیظ و نفرت دشمنان شده است.

وی افزود: هنوز در کشور ما افرادی گمان می‌کنند که می‌توان با آمریکا سازش کرد، من یقین دارم که در این افراد نور ایمان وجود ندارد، البته منافقان این‌گونه هستند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به آیه آخر سوره فتح خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم تشبیهی که در این آیه آمده است با مؤمنان و انقلابیون و انقلاب زمان ما تطبیق می‌کند؛ در این آیه آمده است مثال یاران پیامبر(ص) و کسانی که با پیامبر(ص) هستند، همچون درخت کوچکی است که سر از خاک برداشته، زود رشد می‌کند، قوی می‌شود و روی پای خود می ایستد و رشد سریع آنان، مایه تعجب زارع و کسی که درخت را کاشته است، می‌شود، این امر سبب غیظ و نفرت دشمنان خواهد شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان این که درختی که امام راحل(ره) در زمان ما کاشته و به ثمر رسیده است ، با سرعت پیش می‌رود، اذعان داشت: ما همچنان روی پای خود ایستاده‌ایم و تکیه بر دشمن نمی‌کنیم و پیشرفت انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را ادامه می‌دهیم.  

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام اسلامی و ضرورت تبیین این دستاوردها برای آحاد مردم یادآور شد: کارهای زیادی وجود دارد که مسئولان می‌توانند انجام دهند اما غفلت شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: مراجع تقلید ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.