آزادسازی ۱۳ زندانی مالی و غیر عمد در شهرستان اهر

رئیس دادگستری اهر از آزادسازی ۱۳ زندانی مالی و غیر عمد در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام محمد نظری رئیس دادگستری اهر در جمع خیران شهرستان اهر از آزاد سازی ۱۳ زندانی مالی و غیرعمد در این شهرستان خبر داد و گفت: این آزادسازی با کمک خیران شهرستان و ستاد دیه استان انجام شده که امیدواریم با حمایت خیران افرادی که به علت برخی مشکلات اقتصادی و یا حوادث و جرائم غیرعمد در زندان بسر می‌برند با کمک خیران شاهد آزادی آن‌ها باشیم.

وی سیاست دستگاه قضایی را حبس‌زدایی و ارائه راهکار‌های لازم برای کاهش کیفری با مجازات‌های جایگزین حبس اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد، با فرهنگ‌سازی لازم و اقدامات پیشگیرانه و همکاری سایر دستگاه‌ها بتوانیم این امر را محقق کنیم.

این مقام مسوول گفت: طی یک سال گذشته پرونده‌های ورودی به دادگستری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ هزار فقره کاهش ورودی داشته که این امر نشانگر موفقیت برخی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه است.

نظری تصریح کرد: زندان اهر هم اکنون به هفت حوزه قضایی منطقه ارسباران ارائه خدمات می‌کند.

وی در ادامه افزود: برای خدمت به خانواده‌های زندانیان انجمن حمایت از زندانیان اهر خدمات مختلفی از جمله بسته‌های حمایتی، فرهنگی، مشاوره و سایر موارد مورد نیاز به خانواده‌های زندانیان ارائه کرده که خدمت بیشتر به این عزیزان نیازمند کمک‌های مالی خیران بزرگوار است. 

 

انتهای پیام/ش

۱۳ زندانی مالی و غیر عمد در شهرستان اهرآزادشدنذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.