آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور منتشر می‌شود.

پدر نیمار واسطه انتقال او می شود/ لیورپول قول انتقال صلاح در صورت قهرمانی را داد

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به تلاش تیم یوونتوس برای جذب آلوارو موراتا است. یوونتوس تلاش می کند تا در پایان این فصل از مسابقات فوتبال اروپا ماریو منژوکیچ را از تیم خود جدا کرده و برای جایگزینی او  آلوارو موراتا را جذب کند. موراتا 2 سال پیش از تیم یوونتوس جدا شد و به رئال مادرید پیوست و پس از آن به چلسی انتقال داده شد. حالا این بازیکن از ناهماهنگی ها و شرایط نامطلوبش در لیگ جزیره رنج می برد و در تلاش است تا باری دیگر به یوونتوس بازگردد.

پدر نیمار واسطه انتقال او می شود/ لیورپول قول انتقال صلاح در صورت قهرمانی را داد

منچستر یونایتد در تلاش برای جذب نیمار

تیم منچستریونایتد  می خواهد تا در پایان این فصل از نقل وانتقالات تابستان نیمار ،بازیکن برزیلی تیم پاریس سن ژرمن را جذب کرده و به لیگ جزیره بیاورد. نیمار جونیور در این فصل از فوتبال اروپا نتوانست به موفقیت هایش همراه با تیم پاریس سن ژرمن ادامه دهد و مصدومیت گریبان این بازیکن را گرفت. حالا منچستریونایتد برای جذب این بازیکن مبلغ 200 میلیون پوند را  پیشنهاد داده است و می خواهند تا از ارتباطشان با پدر نیمار در این نقل و انتقال استفاده کنند.

از سویی دیگر ناصر الخلیفی در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرده است، هیچ تیمی توان پرداخت هزینه خرید نیمار را ندارد و این بازیکن به احتمال  2000 درصد تا پایان مدت زمان قراردادش در پاریس سن ژرمن باقی خواهد ماند.

پدر نیمار واسطه انتقال او می شود/ لیورپول قول انتقال صلاح در صورت قهرمانی را داد

امری هدف اصلی آرسنال برای انتخاب سرمربی آینده

تیم آرسنال در تلاش است تا پس از جدایی آرسن ونگر از این تیم در مدت زمان باقیمانده تا جام جهانی 2018 روسیه سرمربی را برای خود انتخاب کند. از جمله گزینه های سرمربیگری این تیم لوییز انریکه ، امری و آلگری هستند. این تیم در پایان به این نتیجه رسیده است که مبلغ قرارداد و مخارج  انریکه و آلگری بسیار بوده و این تیم توان پرداخت آن را ندارد و امری را گزینه ی بسیار بهتری نسبت به این 2 سرمربی می داند. آلگری توانسته است همراه با تیم پاریس سن ژرمن به قهرمانی برسد اما به دلیل موفق نبودن در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باید از این تیم جدا شود.

پدر نیمار واسطه انتقال او می شود/ لیورپول قول انتقال صلاح در صورت قهرمانی را داد

وعده عجیب لیورپول برای محمد صلاح

تیم لیگ برتری لیورپول به محمد صلاح وعده داده است تا در صورت قهرمانی آن ها در لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی صلاح در این بازی به او این اجازه را خواهند داد تا در مدت زمان نقل انتقالات تابستان به تیم رئال مادرید بپیوندد. تیم لیورپول هدف خود از دادن این پیشنهاد را متمرکز کردن صلاح به روی فینال لیگ قهرمانان اروپا می داند.

پدر نیمار واسطه انتقال او می شود/ لیورپول قول انتقال صلاح در صورت قهرمانی را داد

آلگری شرط خود برای پیوستن به آرسنال را گفت

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم یوونتوس اعلام کرده است تنها در قبال  دریافت 200 میلیون پوند به این تیم خواهد رفت. آلگری هدفش از درخواست این مبلغ را تقویت سطح فوتبال تیم و جذب بازیکنان قدرتمند اعلام کرده است. همچنین این سرمربی برای حضور در تیم آرسنال و جایگزین شدن به جای آرسن ونگر اعلام آمدگی کرده و علاقه بسیاری برای حضور در این باشگاه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار